1 Ocak 2013 Salı

Zarlar Hardcore - Cash Flow


Herkes kendini bilmezse nedeni bilinirse sebebi silinirse
gerilirse bes kurusluk ortam Cash Flow sigortam
ativerdi çakiverdi dört gözle bakiverdi
muradina erdi neydi derdi?
ferdi kelimelerimi deldi geçti
kendi seçti kendi yolunu herkes
rapte bir numara merkez izmir
beatte tek kral Mes ile Emir
kiskançliktan kendini kemir
delir belir bu rap hakkini güney
aklini don çaktini siktim geçtim
kendimi kendimle birlikte kesfettim
dostlarimi tek tek itanayla seçtim
pespese ile cash pese,pespese gelmeli hergele bu yana
darbeli arbede basladi Cash Flow tasladi
project gözü yasli mc elimde tepsi
yüzümde depremsi depresyon,ilizyon
bu da bizden televizyon,operasyon

NAKARAT
denk yetenekler bol bak hepsi istasyol
zarlar hardcore
dene de bir gör bakalim
önümüze geçmeyi ne kadar zor

motivasyonu ters reaksiyon ile saglayan kerizleri
ipucumuz yelizleri, sizi gidi yarraklarimin antifirizleri
dinleyin bizleri, sikiverdik sizleri
dengede gizli güçleri harekete geçiriverdik de deldik
geldik 24 kasimda bu dünyaya geldik
geçiciydik kadrolu oluverdik birdenbire
project çakti seni yerden yere
seni gidi pis kara pire islemez bizde hile
Cash Flow her dile hitap eder
kitap biter burda yurda selam
çek bir sakso kara belam buldu beni çok korktum
seni gördüm rüyamda ezilirken
sen istanbulda büzülürken
ben izmirde denize giren
fren yaktim tren attim drem drem selalelerden
keranelerden dogru yaptim
kaçtim tarla basina dogru tastim
dostlarimla birlikte savastim

NAKARAT
denk yetenekler bol bak hepsi istasyol
zarlar hardcore
dene de bir gör bakalim
önümüze geçmeyi ne kadar zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder