20 Ocak 2013 Pazar

Yok Başkası - Major Es


Verse:

Belki susmam gerekli simdi
belki çenemi tutarsam her sey düzelir
ve hayat alkislanmayan siradan tiyatro oyunu gibi
insanlara hesap vermek için ben fazla yoruldum, anca duruldum
dün yalnizligin hiçkiriklariyla boguluyordum anlamiyordun

kaybetmek deger vermeyi farketmek için penceredir
gitmek adina cümleler kuran hiç kimseye ben dur demedim
gözlerimde yagmur puslu bir aksam günesi saklar neseyi
ne yaptiysam da aklanmayan düsüncelerimden kaçmayi denedim

camlar kirik üzerindeyim ve adim atmak pek mühim degil
bu kez aglarsan yine kalmam giderim
bütün vedalar üstüme devrilir
bu yolun sonu nereye varir inan umrumda degil gitmem gerekir
ardima bakmak için biriktirdigim cesaretimse yeterli degil

seni sen kadar mahvedecek olan ne bir tokattir ve ne bir baskasi
susuyorsan içten küfret zaman affedilemez yoktur sakasi
hikayedir yasananlar düsler gerçege varamaz anla birazcik
seni sen yapansa bir sarkidir maalesef yok baskasi

nakarat x2:

biraktigin bir yalan degil mi?
bu veda içime hapsoluyor bu sefer
yalan dedigin sözlerdi gerçek
bu veda içime hapsoluyor bu sefer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder