11 Ocak 2013 Cuma

Sorma - Major Es


Cebimden çikardim cam parçasi resimleri
baktikça kanatti kanattikça benimsedim
beklenmeyen ayriliklar dudaklarimi kilitledi
çoktan unuttum deyince sen yine de gülümsedim

bu sefer fazla gelir susup da söylememen
yalnizca dürüst ol, gerçeklerin nerdeler
hiç dinmeyen yagmur gibi misafirsin bana
tam da korktugum gibi sahi keskelerim sendeler

sen gittin yalniz kaldim
sen gittin tatsizlastim
sen gittin omzumda
ellerinin izi var hala

gittin yalniz kaldim
sen gittin tatsizlastim
sen gittin omzumda
ellerinin izi var hala


nakarat:

sorma yalnizligi bana
sorma derdin var mi
kolay saniyorsan
sorma yalnizligi bana
sorma derdin var mi
kolay sanma


yillar geçer üstünden yillar geçer
nefesim kesildikçe aklima kokun deger
ellerim saçlarinla tutustukça titrer
sanki varsin dün gibi yanimda bavulun ve sen

sonra rüzgar eser yine dolar sakaklarima
kavusmanin özlemiyle yanar dudaklar
denizler hirçinlasir geceler yalnizlasir
sokak lambalari yollarinda nöbet tutar

sen gittin hüsran kaldi
sen gittin farksizlastim
sen gittin yüregimde
ellerinin izi var hala

gittin hüsran kaldi
sen gittin farksizlastim
sen gittin yüregimde
ellerinin izi var hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder