21 Ocak 2013 Pazartesi

Şizofrenik Yazar - Major Es


Mutluluk veren kadindi sarkilarimi yazdiran
intihara tesebbüstü yanan her bir hatiram
hastalikli hislerimden beni rapti kurtaran
kaybolan bu sehirlerde hayallerdi son bulan

ve dön bir bak aynalarda gördüklerin gerçek
insanliktan sapanlar var görmemisken gerçek
hayatimda kayda deger pek bir an yok maalesef
tek bir yagmur damlasiydin akip gittin ellerimden

terkedilmis köhne kalbim yalnizlikla sinandi
yüzüm iki dislanmisin yaslariyla yikandi
dost yalanla yogrulurken güvenlerimi kazandi
kandirildim çocuk gibi yüzüm harbi kizardi

yasanmislik hafizamda unutkanlik hastaligi
resmedildi sükunetim söndürüldü çigligim
sizofrenik bir yazardim silahlarima sarildim
son bir gayret ellerimle çocuklarimi kursunladim


nakarat :

gidiyorum burdan
pismanliklarim var
gözlerde yagmur
yokluklarimla

gidiyorum burdan
pismanliklarim var
gözlerde yagmur
yokluklarimla


kibrin diline bir hisimla hicivlerimi sapladim
üretmekten sebeplerimi tükettim ve karistim
gözümdeki sis perdesi kalkti artik anladim
son bir yumruk darbesiyle sakaklarimi dagattim

yalnizligimi kumbaramda biriktirdim zamanla.
çok savas tükettim elvedayi koluma takipta.
bosluklarina düsmekti tirnaklarimi kazitan
ayaz yüklü rüzgariydi yüz hatlarimi sizlatan

geçmekteyim gözlerinden hayaletler misali
belki yagmur ertesinde bulusuruz da kim bilir
garip simdi sokaklar ve kaldirimlar zehirli
yakamozlarin ortasinda yildizsin en sahici

ben bu sehre platonik bir asik oldum derinden
hiç yasanmamis bir ask hikayesi tadinda
küçük çocuk safligi ve uçurtmanin pesinden
kosardim da mutluluktan ilkbaharin basinda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder