1 Ocak 2013 Salı

Riddla - Cash Flow


ÇAGDAS;

duyduklarima inanamadim
bir baktim çevreme dostum yok
durumlar bombok olmus gitmis
isimi bitirmis kagit parçalari
her yerde kötü adamlar tanidim
ben atmaktan biktim
tabulari tek tek raple yiktim
her türlü çile kedere disimi siktim
gözümü yumdum sundum kafiye herkese tek tek
yaptigim her hareket hep yek hep tek gezdim
bu izmir'i biz mi kurtaracaz?sanmam
her lafa kanmam, hatada kalmam
yanlisi anmam, dogruyu severim
kendimi bilirim her ortamda
kendime çekerim dostlarimi
ve kozlarimi kullanmaksa
ben de varim bu alemde kaçin
yanima yaklasmayin yakarim
tüm sevdiklerimi bir yanlisla kalemi kirdim, idam ettim
tüm duygularimi, tüm uykularimi kaybettim
bir rap ugruna canimi bu yola adadim
zaten birsey kalmadi elimde onu da alin
orada kalin da görelim
egriyi dogruyu bölelim tam kalbinden
rap harbinden çiktim galip olarak
yiktim tüm düsmanlarin planlarini

VOLKAN;

bosluk içinde kayboldum yok oldum kendi kendime
düstüm düstüm kendi derdime küstüm ben de kaderime
kosturmaktan yoruldum yiprandim ve duruldum
bos bulundum belki de etraf dolmus hergele
nedeni ne bilmem, sebebi neye ulastim
çikis yolu bulamadim çok aradim mantik kuramadim
olamadim hataliyim ikili oynayamadim
kendim gibi yasadim baskasi gibi olamadim
kendi kendimi bende mahfettim sarfettim hayatimi
bence düslerle kosusturmak elbet güzel
gelecegi etkiler elbet ezel degismeyen düsünceler
acitir elbet gerçekler
volkan bekler derde dert ekler etrafta kahpeler
onlari bunlari kötüler kötülükler ne zaman kaybedecekler
mahfedecekler kahredecekler
ne yapalim buymus hayat buymus kader

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder