26 Ocak 2013 Cumartesi

Randıman - Mafsal


Veermiyo, veeermiyo, geeeelmiyo, veeermiyo

Hop japon yapiskani, ortamlardan eksik olmayan kelepçe baskani (nabeeer)
Yakindadir yikim akimlari, altimda jdmicta olmaya piyano notalari (oooo)
Yok ne oldunu bilmiyoz, kim kiminle oynuyosa oynayanla oynuyoz
Stil degismiyo bazen biz degisiyoz, her kimin ...deysek onla ... geçiyoz

Tam müzik girerken ezan sesleri, bitime dogru arkasindan bide sela seslenir
Simdilerde genç kizlarin çikiyo pestili kiminde ÖSS kimindeyse yatak testleri
Kes derim, sizi lirikle resmedip pes dedim bide müsadenle es benip
Ta ..... koymak için g.t ta Ankara'ya gelmiyim

Yeaah, yav ondan öteye rap gitmiyo bundan ötürü kulaklarina geeeelmiyo
Gözleri özledin ama ask hayata hiç bi sekil veeeeermiiiiyo
Her kötülüge aklim yatar ama sahnedeyken aklima geeeeeelmiyoo
Sözleri eski benim ama benim eski randimanimi veeeeermiyo
Hoo yollarin sonundayim lan olaylarin basi olaylarin sonu
CD kapagin kirilir korumazsan, yollarimin basi moruk senin yollarinin sonu
Kendine gel önce emanetim g.t deliginden çikacaktir bu budur kehanetim
Kapar rehaveti, devam edin, açik klip yeter ilk firsatta cenabettir

Gençlige ates 16nin verdigi, yanip tutusmakta bel altinin gerçegi
Mafsinin gözleri var yeraltinin mercegi eski okuldan attik biz sapik ögrencileri
Degistirdik abi bütün sistemler, gelistirdik reis beklemedigin hiphop dizimi
Agir mi geldi açsin demen tizimi üstü kapali diss atma s.kerler parantezini

Ondan öteye rap gitmiyo bundan ötürü kulaklarina geeeelmiyo
Gözleri özledin ama ask hayata hiç bi sekil veeeeermiiiiyo
Her kötülüge aklim yatar ama sahnedeyken aklima geeeeeelmiyoo
Sözleri eski benim ama benim eski randimanimi veeeeermiiiyoooo

-Skit-
+Komserim tecavüzü ugramis galiba.
-Nerden anladin ?
+Yüzünde öyle bir ifade var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder