13 Ocak 2013 Pazar

Pusudayım - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Bu güne kadar yemin etmedikmi biz
Seninle dünya önümüze gelse egilmek yok
Diye aldigim sözler hava bu dünya oldu kara
Daglardayim hergün operasyon var be ana
Bir elimde tüfek öbür elimde bomba
Sirtimda sirt çantam mavi bere kafamda
Bütün daglariastim mayinlardan kaçtim
Aklim ve kalbimse hep o sicak yuvamda
Dönmek istiyorum ama safak daha çok
Ümitsiz daglarda dolastim huzur n darem
Bu güne kadar merak etmediysen sen madem
Insallah dönerim de hesabi alirim kardes
havalar attin kafama taktim bu rapi çaktim ah sende baktin

Nakarat
Gözlerimde damla yaslar sözlerimde azda tas
Hayatim oldu kara bu dünya sanki kara simdi
nerdesin be kardes sattin beni kalles
Bu rüya bitecek ve tilki bir gün dönecek

Bu gece çok soguk dolu da bastirmaka
Pusudayim ve azrailse yoklamakta
Yeminliyim mezarim olmayacak bugün burda
Kefenim ölçülsün istanbul sokaklarinda
Ben dönecegim söz verdim sana ana
Insallah allahta yüzümüzü çikarmaz kara
Bizim tilki elbet dönecek derdin
Gece gündüz takvim sayar ve beni beklersin
Hesap günü gelecek kardes sen ne dersin
Gözümün içine bakar belki yalan söylersin
O zayif kalbime girer belki yenersin
Daglarda kirilan kalbim rapim ve nefretim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder