1 Ocak 2013 Salı

Patron Kim - Cash Flow


ÇAGDAS;

bati yakasi gerçek rapi üretir sokaklarda bile hip-hop tüketir
bana idol degil maldidov getir mantari bulamadim kizginim Bekir
çok nadir vurgun yapabilsek yanlis yoldan bir sapabilsek
on tane çilgin atabilsek her birine pompa gibi çakabilsek
çok paramiz gidecek her denemede sana saygim yok mezarima gelme
evlatktan reddetsene beni dinleme müzigimi dagdan inme
essekten ferrariye binme nefret ediyorum senden ibne
benden uzak dur kalbime girme firtina koptu bu kasirga dinme

NAKARAT
vur,kasirga türkçe hip-hop u bomba gibi
kur,saatleri oniki otuzbir geçe dur
yer altinda ilacimi aldim birden geldi nur
imdi yüzüne gözüne bulastirma sakin

VOLKAN;

çok maraton geçtik neler neler gördük insan gibiydi hepsi
bi kismi köpek oldu bir baktim o pusttu
gitti daldan dala kondu inkar etme
yakarim bil ki beat te kozlar bizim elimizde sist deneme
eline veririm yilani dikkat sokmasin
burada patron biz façani bozarim yüzüne açarim bir iz
simdiden kaybettin ayip ettin trip attin gittin
sen kimsin iki kelime ipler koptu
cash ve flow beat boxlardan akmakta son nokta
su doyumun doruklarinda eksenini kaybettin
nitekim madurumuzsun seni gidi ibne tam döndü
180 derece az konus çok kelime deneme yapamazsin
kaldiramazsin bas boynunu bükmelisin bunu bilmelisin
volkan çagdas burada cash kardas yerimiz de belli bunu bilmelisin
gel bizi bul kaba kuvvet hatani tekrarlama
tekrarlarsan kendin için saglik bakimindan çok iyi olmaz
kan durmaz bu ne biçim is anlamadim sanirim biri var kiskançlik
kostuk yolumuzda bu da bundan sonra durmayiz sahlandik

NAKARAT
vur,kasirga türkçe hip-hop u bomba gibi
kur,saatleri oniki otuzbir geçe dur
yer altinda ilacimi aldim birden geldi nur
Simdi yüzüne gözüne bulastirma sakin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder