21 Ocak 2013 Pazartesi

Olmayınca Olmuyor - Major Es


giris:

alip basimi gitmek istedim karanlik sokaklardan
eski resmini de söküp çatlak duvardan
gözlerimde yikilmis bir sehrin yorgunluguyla
geçsem agir agir cebimde sahte hatirlarla..


verse :

hayat birak ellerimi gitmeme izin ver
bugün sondu aldanisim artik farketmiyor sevmesen
sen yabanci gibiydin dokunmak istedim de sana
çok soguktun ve lakin donuktu hayat yaninda

dört duvar da yalanci ve rol yapiyor herkes
arardim bi kuytu köse saklanabilmek için senden
animsamak hergün unutmak büyük bi yalanmis
tüm teselliler bu yüzden vucüda sarilmis

artik laf anlatmak bana iskenceden farksiz
zaman elveda eder ve gün biter
simdi çikip gitsem burdan hangi dostum yalniz kalir söyle
ben seni yanimda hayal ettim hep ama böyle degil

son bi yorgun ses tonuyla anlatirken major es
bazen sade sevdiklerin olur gözünde degerli
uykularin kaçtiginda farkedersin yalnizligi
düsünürsün biraz sonra onun için deger mi

nakarat :

gel (gel)
gör (gör)
son (son)
biter elbet bir gün

ben masum degilim
sende degilsin
olmayinca olmuyor

sen (sen)
sev (sev)
bu (bu)
biter elbet bir gün

ben masum degilim
sende degilsin
olmayinca olmuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder