9 Ocak 2013 Çarşamba

Okul Ve Aşk - Major Gökberk


Okul ;

Sokakta oynadigim her oyunu kazanirdim
ufakli yaslarda derdimdi tasolarim
Lise hayatim hizliydi anlicagin
kaybedince anladim okul güzel mevzu

kimsene kizmanaa gerek yok gökberk
kendi salakligina yan otur agla
senin kurguladigin ortami baskasi yasiyoken
senin bu afran tafran kime neden ?

Tamam siktir ettim bende artik dostlari
gelecek kaygisi bu isin sacmaligi
bana söylemislerdi böyle olmucani
gülüp geçtim hayat dedi toparla bohcani

sana söylemeliyim basta laylaylom herkese
üst mevkide yasamlar için okul hiç bise!
Yani senin neyine bir köseye kestirip atmak
ben içinde ki ses Major ahpap

Ask ;

Durdum baktim nedensiz asklar
neden mi asklar ? yalanla baslar
kaltagin gözünde askin adi orospumu?
15 liraya her erkek tadar bu duyguyu!

Çok denedim hiç bi kadin vermedi mutlulugu ,
çok sevdim oyüzden mi aldi tanri huzuru?
benden sonra adini ask koydugun erkek
onlarin ki gerçekse bu heves oldun

Yani bana aski sakin tozpembe anlatma
aldattigin her kisi aldatmiyo sanma
benim maneviyatimda hayatin adi para
lakin düslerin sirri bogulu kaldi odamda

sonsun demek yalan mi olur gönül kalbinde
ben savasmaya hazirim bi ömür harbinde
derdin ne kadin ? üzceksen neden geldin ?
aski kalbin yerine bacak aranami vermeliydim

tesekkürler olsun bana yarattigin izdiraba
dumanin zehrini hapseden ben & zibana
hizina yetisemiycek kadar hayli yorgunum
cünkü aski mezara kadar tasicak omzum

yokum demek basladigimiz yolda güvensizlik mi ?
manevi kizimiz bu ayriliga üzülmez mi ?
düzelmez mi acilan aralar , kalbim seni arar
sevdigini ögrenmem için papatyanin ne sucu var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder