5 Ocak 2013 Cumartesi

Neden Bu Elveda - Gripin


Çoktan unutmuştum unutulmayı
Sen hatırlattın çoktan unutmuştum
Çoktan unutmuştum kendimi kaybedip
Sende bulmayı çoktan unutmuştum
El değmemiş yokluğuma ilk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda
Ne değişti dünden bugüne ecel olduk birbirimize
Susma bir cevap ver bu defa
Neden bu elveda  Ne oldu bize böyle
Seni son durak sanırken
Sol yanımı alıp gidiyorsun bir anda
Neden bu elveda... Ne oldu bize böyle
Göğsümü acıttı son kez sen diye içime çektiğim nefes
Çoktan unutmuştum unutulmayı
Sen hatırlattın çoktan unutmuştum
Çoktan unutmuştum kendimi kaybedip
Sende bulmayı çoktan unutmuştum
El değmemiş yokluğuma ilk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda
Ne değişti dünden bugüne ecel olduk birbirimize
Susma bir cevap ver bu defa
Neden bu elveda... Ne oldu bize böyle
Seni son durak sanırken
Sol yanımı alıp gidiyorsun bir anda
Neden bu elveda... Ne oldu bize böyle
Göğsümü acıttı son kez sen diye içime çektiğim nefes
Neden bu elveda... Neden neden bu elveda
Bir cevabın yetecekken son bir soru bırakıp gidiyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder