17 Ocak 2013 Perşembe

Hatıra 3 (Militar) - Mat


Bugün günese bakisim aslinda farkli renk,
Belki de baska tarz ya da ben baska ben
Inan çok yorgunum sürüklerken hayat
Ülkemde yaltaklik hakim ölürken sanat
Sokakta sefiller -fakirler ölmekte
Ne cebimde bereket ne de kuru ekmekte.
Ve halkimda sessizlik ne de sabir bitmekte
Somaliye yardim yarisi devam etmekte
Sebepleri var tabii Orda çocuk ölmekte
Habersiz mi dünya milyarder ülkemden
Çocuklarina para yetisteremeyen babalar
20 yildir her gece kahrindan ölmekte
21.yasimda ben bir seri katil
Nefsimi öldürdüm günahlarima var tatil
Ve benim için var ne mahkeme, ne polis
Bana bir tek Yüce Rabbimdir adil!

Suç isledim degismedim çok istedim sevilmeyi
Sistem her gün yikar sehirdeki beyinleri
Istedigim tek bir sey: beni birazcik anlayin!
Karhramanlik deil bu yahu deilim isyanci
Ya Israfil üfle su Surayi ol biraz yardimci(Insallah).
Belki yüzüm kirli günahlar var alnimda
(Ama) kurtulalim kafesten karinca kararinca!
Müslümanlik lekelenir komsumuz Iranda
Islami istismar serefsizlik aslinda!
Ve burasi dünyaysa biz dünyaya guraba
Altin asri yasarim her gece rüyamda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder