2 Ocak 2013 Çarşamba

Hakkım Helal Son Kez - Cash Flow


VERSE1;

Düsünür oldum her gün dibime vurdum kalmadi çarem
yokladi bu gece canimi almaya geldi tek bi melek
canimi vermek için zaten hazirim yaradanim ben yorgun düstüm
ve miladim doldu son kez yüzüm gülsün n'olur
sorularimdan kaçmayi denedim çok kez kaçtim olmadi
herkes kendi derdine düsmüs kimse hatrimi sormadi
beni suçladi tüm yakinlarim ama içimde kopuyor firtinalar
psikolojimi de kaybettim, dünümü gördüm yarinim yok
bedenen saglikliyim fakat içten içe çürüyorum
kendimle bir yasadim hür yasadim "VOLKAN" dim söndüm
aynalarla hiç barisamadim ki saskinim neydim n'oldum
bugünlerde durgunlastim nefes almaktan sogudum
ölmeyi denedim ölümü kurtulus olarak gördüm kaç kez
beni bana baglayan bir neden yok hakkim helal son kez

NAKARAT

Bir kez dogdum adres sormaz kursun bin kez öldüm
son dilegimdi biri tutsun çeksin beni çok kez gördüm
dualarla yasadim durdum ben bir vardim bir yoktum
hakkimi helal ettim herkese inanmistim olsun [2]

VERSE2;

Bir rüzgar gelip esti cansiz bedenim düstü
saflar doldu cenazemin namazinda baktim kimsem yok
hesaplasma zamanina az kaldi tabutum indi
üzerimde tek parça beyaz elbise mezarima yattim
basucumda iki tane melek sorgu hesap vakti
kimseye kötülük etmedim baktim sevenim yokmus
ebedi uykuma geçmek üzereyim artik günahim çokmus
rahmet dileyin dostlar burda son yolculuk zormus

NAKARAT

Bir kez dogdum adres sormaz kursun bin kez öldüm
son dilegimdi biri tutsun çeksin beni çok kez gördüm
dualarla yasadim durdum ben bir vardim bir yoktum
hakkimi helal ettim herkese inanmistim olsun [2]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder