18 Ocak 2013 Cuma

Gel Yanıma - Mansur Ark


Gördüm seni pencerede
Oturmus ellerini yüzüne koymus
Yollara bakip bakipta hüzünlü
Binbir türlü hayaller kurmus

Sana da kismet olur böyle bir ask
Kalp agrina ilaç yanan bagrini aç
Seni seven bana göster sevdigini
Düsündügünü bana öldügünü

Gel yanima öyle uzak durma
Ver elini elime suskun durma
Yanagin yanagima allah kerim yarina
O güzel hislere zincir vurma

Birgün bizde bir araya gelirsek
Seven gönülleri birlestirirsek
Sevgi dolu ah bu askin yolu
Vallah degil bu konu ah yerim onu
Gel Yanima (Söz)

Gördüm seni pencerede
Oturmus ellerini yüzüne koymus
Yollara bakip bakipta hüzünlü
Binbir türlü hayaller kurmus

Sana da kismet olur böyle bir ask
Kalp agrina ilaç yanan bagrini aç
Seni seven bana göster sevdigini
Düsündügünü bana öldügünü

Gel yanima öyle uzak durma
Ver elini elime suskun durma
Yanagin yanagima allah kerim yarina
O güzel hislere zincir vurma

Birgün bizde bir araya gelirsek
Seven gönülleri birlestirirsek
Sevgi dolu ah bu askin yolu
Vallah degil bu konu ah yerim onu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder