2 Ocak 2013 Çarşamba

Gecelere Asılır - Cash Flow



Yanliz kalmaktir amaç olmus kimisine zordur elbet asmak yamaci sebebi ne nedeni ne?
kosmak gerek bedeline bilmek gerek özürü de çözmek gerek gizemi de hayat kolaydir
bunlari yapana belki de bunlari çözmek takdir buysa dert kime alistik
gerçi dertlere tesebbüs etme ezbere hadi kulak assan sözlere dokunan yoktur
böylesine gözlerime bak kapadim onlari kalbimi dinle yakarim zorlari ben kalbimle
bazi neferler besler kendini etkinle çözemedim ben senelerce her canli sanki bir bilmece
sarmasik gibi sardi içimi ve karmasik bi labirent sanki her yeni bir gün
gökteki günes isik tutar benim yollarima severse sevmezler geldi de sen atsan bunlari
sor bana hayatta edilen mücadele her ne sekilde zor ama yenik düsmüsüm zamana
gecelere asilir ay gökyüzüne gün dogar çikar yalan günyüzüne ezilen büzülen çoktur
yoktur kimsede konu merhametse
Gülmemis gözlerimin içi hiçbir zaman ama aldatmak için firsat kovalayanlari rezil etmek
benim görevim ve de benim dönem ödevim
hayat yolunda ayakta kalmak olimpiyat rekorunu kirmak kadar zordur bunu bilirim
kelimelerim çok karisik benligimle barisik bizler yakisik sizler zehirli sarmisik gibi
hem çekicisiniz hem tehlikeli bizler ki gözümüz açik hersey apaçik ortada
bilirim parazit gençlere darbelerim gelecek kim beni sevecek?
acaba kimler arkamdan sövecek? zaman herseyi gösterecek nefret ölecek,
bölecek kar tutmus sevgilerimizi yüregime kim gömecek bunu bilmek en dogal hakkim
sizden tek farkim ben gerçek sizler sürrealist bizler humanist duygularimizi hip-hop sanati ile süslemekteyiz
türkçe sözlü rapi üstelemekteyiz bunu anla onsuz olmuyor her bunalimda dünya dönecektir
bu dumanla gecelere asilir ay gökyüzüne gün dogar çikar yalan günyüzüne ezilen büzülen çoktur
yoktur kimsede konu merhametse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder