2 Ocak 2013 Çarşamba

Fazla Konuşma - Cash Flow



ÇAGDAS;

Cüretkar pozlar pesinde kosan mankene
Bu benim mahkeme bakarim takvime
Önüme geçmene engel olmak için
Cash Flow kesfe deger back mc yi biçin
O ne biçim bacak onu kim oksayacak
Bosa kosacaksa teker back mc ler
Yine mi geldiler diye sordular bana
Izmir'den selamimi yolluyorum sana
....durma bas gaza
Gelemem ben naza isi sever yaza
Hizli ve kaza Ayvalik'ta taa
Ölüme posta koy rap'te çoksa toy
Dijital ol ve soy, sen küçük bi boy
Cash Flow'la doy türkçe HiP-HoP'ina
Volkan ile ben dayanirim kapina
Izmir'ime dokundurmam dikkat et lan lafina

NAKARAT
Izmir'imde kopan bir firtina
Fazla konusma yoksa sirtina çikar
Irkina sikar, itina yikar
Kara paralari da agzina tikar

VOLKAN;

Yasanilan alemin ardinda hep biz variz
Sonsuzdur bizde güven hiçbir zaman susmayiz
Kan kusariz gerekince ipleriniz elimizde
Herkes bunun bilincinde kozlarimiz dilimizde
Biter burda akil mantik düsmanlarla kusandik
Yenilmeyiz yenilmedik bazen tek susardik
Destek veren kaç kisi biz bosa umutlandik
Sevildik de üzüldük biz yoktan kanatlandik
Araladik perdeleri çoktan biz savastik
Misyonlarda belli düsmana dost yaklasirdik
Pas vermezdik kaosu tek biz baslatirdik
Ortam gerilir ve masa üstü tartisirdik
Yalancinin mumu yatsida biter kül oldu
Günes dogudan batti bu sefer Cash Flow dogdu
Hakim oldu piyasa güneyin öncüsüydü
Sansini hep zorladi dost rap'in bütünüydü

NAKARAT
Izmir'imde kopan bir firtina
Fazla konusma yoksa sirtina çikar
Irkina sikar, itina yikar
Kara paralari da agzina tikar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder