11 Ocak 2013 Cuma

Faydası Olmaz - Major Es


Bu adam hasarli bak bu adam sakincali
yasakli mutlulugun yakindan yabancisi
yaninda sandigi herkes olurken baskalari
bu adam sükunetin konustugu yerde canim

sakin sus deme dudaklarim intihar timi
zamanla yüzlesip de pismanliklar seçmeliyim
hayatta en nihayet ulastigin yerin dibi
insanlar ortasinda pimi çekilmis yalnizlik gibiyim

inanmak istemesen de onlar kadar sahtesin
mevsimler gelir geçer hayatta bir nefeslik karesin
kesfettikçe aydinligi karanliklar eksilir
giyabinda küfür gelir hazmedersin bosver

hatalar bizim için hatalar içimizde
yaralar benim için bu defa derinlerde
duygularimi geberttim cinayetimde silüetin
bu surat benim degil bu ayna denen yerde


nakarat:

soguk hala soguk her yer
bulamiyorum kendimi
sen yoksan gecenin bana çaresi olmaz

yine sorarim kendime seni
belkilerim dagilan yapraklar gibi
yoksan yüregin bana faydasi olmaz

bu adam firtinali bu adam kaybedilmis
bu adam umursanmaz bir limanda terkedilmis
bilinmez sebeplerden türetilmis sorun bu adam
sehirden soyutlanip misralarda farkedilmis

sakin dur deme bacaklarim gitmek için kosar
bugün martilar da suskun deniz elvedayla kanar
yüzümden siyrildim bütün gülümseyisler cebimde
kulaklarim soguk sesin haykirdikça donar

tutustukça yanar duygularim askla
yikilmaz bak inatlarim senin duvarlarin kadar
eksik kalir anlatsam da elbet bir yer
kalem agirlasir yazdiklarim anladigin kadar

gittikçe devlesir bu korkularim dokunma
elimde degil ki yalanlar iz kalandir yarina
dilimde ayni sarki unutma maziyi
yoklugundan beri kaçinci gün bugün de ölemedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder