14 Ocak 2013 Pazartesi

Ele Güne Karşı - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Arayip sormasan da unuttum seni sanma
Dünya bir yana sen bir yana
Asik ettin beni kendine sonra da terkettin gizlice
Aradim seni her yerde hiç kimselere soramadim

Bekledim dön diye dönmedin bile bile
Bile bile sevdigimi korkundan gelmedin
Arayip sormasan da unuttum seni sanma sakin
Dünya bir yana sen bir yana

Ele güne karsi yapayalniz böyle de olmaz ki
Nasil da gittin insafsiz böyle birakilmaz ki
Unuturum sanmistin güzelim
Gözüm yollarda kaldi

Haberin gelir bana duyarim nasil olsa
Bilirim kimlerlesin ne yaptin neler ettin
Aklim fikrim hep sende sevsen de sevmesen de
Seni hiç aldatmadim aldatmayi hiç sevmem

Ele güne karsi yapayalniz böyle de olmaz ki
Nasil da gittin insafsiz böyle birakilmaz ki
Unuturum sanmistin güzelim
Gözüm yollarda kaldi.

İlgili Bağlantılar: Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder