21 Ocak 2013 Pazartesi

Dilim Sükunet Giyinir - Major Es


Verse:

Acimasizca sona varislarimdan mayhostur hep baslangiçlar
iliklenirken satirlarima itinayla yine geç kalmisliklar
hala ezberimde saklidir yasanmamis saf masumluklar
sahte gibi renksiz tatsiz hayallerim hiç sonlanmamislar

bu yolu yürü gülümsemekle düzelmiyor ki yasam dedigin
ve ne yalnizliklar biter ne de hayat susmak için sana zaman verir
kendimden yine kaçamiyorum soludum bu yalanlari hep sen gibi
sindim köseme gerçeklerimi yitirdim illa savas verip

pesimde nefretlerle donanmis unuttugum tüm sahte sonlar
gülümsemekte hatiralarim hatirladikça geçmisi paklar
sisli sokaklar kaldirimlarinda onlarca hikaye saklar
konustugumda aklimi kemirir hatalarimdan çiglik suslar

masken var gülmelisin inanmasan da ben yenilmedim
burada degilsin kelimelerimden örttüm üstümü giyinmedim
haketmedim yanginlardan alev aldim hiç haketmedim
ne sondayim ne de en basta istikametim yerin gibi

sikayet etmek ne fayda
umutlar zaten kan revan
yarin uzak

içimden geçiyor anilar
her biri ayri ayri yaralar

nakarat:

hala karanlik
hala yalnizim
dilim sükunet giyinir
susarim

hala zaman var
hala yenilmedik
yüzün karsimdayken
susarim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder