3 Ocak 2013 Perşembe

Çek Bi Fırt - Cartel


Sabah aksam köle gibi ne bu yasam hersey düzensiz yine ediyor devam bunaldim bunaldim
kafami dagittim artik bosverip kimseleri takmadim dertlerim çok ama dertlerime çare yok,
yok yok yok hersey bombok neyse arkadas bize gereklik yapti kagidi aldi bi cigaralik sardi
bi firtla basladi arkadasimki, evet yatan o kenardaki 15 yaslarinda bir veletti
sanki sinirlarin hepsini halletti gidtikçe düstü düstü düstü yavas yavas kafayida üsüttü
ailevi sorunuymus galiba suçlu oluyor anne ve baba bak salaga bak bak takiliyor
salak salak ortalikta dolasan iste o çatlak yatiyor içiyor kalkiyor içiyor meeee yine buldum
cigarayi çektim çektim yamuldum kaldim yemekten sonra bir tane daha sardim
biran kendimi yeni dogmus hissettim yine olsa yine yeniden çekerdim
çek bi firt çek çek bi firt çek çek çek hadi gel çek.
arada durma çek sende sinek gibi ezecek gececek otur basin dönecek çocuk ugrasma basimi agritma
kanakan geldi no tantana çek baba çek baba 1 2 3 çek çek bide bundan çek seni ezecek ,
yeni bir gün ama dertlere yok çözüm dumanli bile olsa kafa eski kafa saka maka degil
bu adi uyusturucu ölümdür bunun sonu sakin unutma bunu ayani denk al laflara kanma
her güler yüzlüyü arkadasin sanma bir dahaki adimin sonuncu olabilir bu zamanin katilleri gülerek gelir
belki olanlar rüyana renk katar ama yarin sabah gerçek daha aci koyar
gözünü boyar sonra beynini oyar kendinden gecerek ne hallerde cana kiyar
senin hayatinda mühim tek sey sensin ne kadar yükselirsen o kadar düsersin
25 yasinda alper aga mikrafonda neler gördüm bir bilsen
bu genç yasimda caddelerde tantana kavga ve para kaç arkadas daha kaybedicem acaba
galiba masal gibi geliyor bunlar sana takma kafana yaylan yaylan ama aklini kullan
madem ki uyusturucu al sana kanakan çekbi firt çek çek çek bi firt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder