20 Ocak 2013 Pazar

Cehennemde Yanın - Major Gökberk


Bugün tek basima 3. yilimizi kutluyorum alkol
ve mektubunla bir tutam sacin
sacilan parfüm kokun içimi hos ettikce
merak etme atmadim alyansin benimle

benim özel olmam dogum tarihimden degil
senin güzel olman benim sayemde degil
neyse elbet biliyorum ilk günümüzü
gözlerim doldu birsey sikistiriyor gögsümü

dün gibi yasananlari hatirliyorum bende
simdi benim yüzüm yok yüzüne söylemeye
rüyalarima giriyorsun minik kadin
cik gel bi sabah uyandir beni minik kadin

sira sende gel artik ve kurtar beni
sen duy diye yaziyorum inan ki hepsini
ne istersen söyle önemi kalmadi askin
benden ciktin artik cehennemde yanin

kapatin bügün heryeri sakin calmasin kapim
bi gram üzülürmüsün kalkarsa nasim
hiç mi umrunda degil kalmadimi saygin
okul gibiydi ask ben o yüzden sinifta kaldim


böbreklerim iflas etti olusucak tahsilat
al sevgini ucuz gelir sana bu hasilat
Nefretle bakiyorum inan her bi zerrene
yalanmis sözde hersey sikeyim sevginide!

gözlerimi yeniden aciyorum temiz bi hayata
yazdigin onca satir anladim ki palavra
güzeldi yasananlar yalandanda olsa
paylasamazken seni oksatiyorsun kendini!

içimde bi sikinti var baksan anlarmisin?
varligin aci veriyo farkindamisin?
yoklugun ecel gibi gelip beni alsin
kapandi perde part üç hadi basa sarin

yeni sevgiline sariliyormusun ben gibi?
yoklugumu kapatiyor mu onun varligi
gurur etti salak kafam görünce birden
yalan askiniz bacak arasinda biter zaten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder