11 Ocak 2013 Cuma

Beni Bulma - Major Es


Giris:

öyle içten degil belki öyle içten degil
asil benim demek istediklerim sende hapis
böyle üzgün böyle kirgin böyle canim üzüldüm
bir gün herkes kopar gider anla bunu!


verse:

benim bütün kemiklerim suan kiriklarla örülü
eger yaziyorsam bil ki sade acimdan
terke maruz birakilir duygular ve benligim
kimse burada olmasin yeter bu rapçiye fakir halleri

simdi derdi salla kenara senden bahsedelim
bence üzülmek hakkin degil
kirilma ama bencil yanin gözde diken batar batar acitir
düsünmek çift tarafli, bir anda olsa düsünmek
karsindaki insani

hem de erdem olur
bazen seni düsünmek elzem olur
simdi gitmek abes olur
dipnotlarim önüme çikar zaman zaman gereksiz
hemen tuzla buz olur camdan vücut sebepsiz

ah su dilim suan barut adin deyse infilak
mayin tarlasinda evim aliskanlik kör biçak
simdi gelip nefretinle bildiklerimi söyleme
velhasil bilmediklerim yüzümde bir leke


nakarat x2:

bilinmez beni bulma
atesin yakar dur bana sarilma
üstüne üstlük giden sen
simdi beni herkese sorma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder