2 Ocak 2013 Çarşamba

Batı Yakası - Cash Flow



Hazirliklar basladi gözümüzde yas bati yakasi rapte çekiyor bas
Bu nasil bir savas bu ne biçim markaj volkan çagdas cash cardas


ÇAGDAS:

zaman tüneli diye bir olay yok burda ,insan olan harbidir gerisi budala,vur mala dedim kafiyeler yalin halde,bana meydan okuyan mc ler yerde nerde IZMIR bence rapte her bendende terkedende belli CASH FLOW eder teselli sayimiz on bes eksi elli üç bes deli,toplandik bir araya bu gece sonunda,hersey yolunda mikrofonumda pes edenler kalles,IZMIR iste burda selamlar yurda inanmadim asla, kurda kusu pusta CASHFLOW bu uçta tek bir tusla,uçtu gitti hayallerin duygularin sevgilerin dengelerin alt üst oldu bu parçada sallanan saltanatin soldu..



VOLKAN:

damarlarimdaki kudret rapten ibaret,yükselis için durmak yok mahfet,bu bir marifet ama önce sende hak et,kötü görüsü bence terk et.amacin olsun hep yükselmek, yüksekten düsmemek bizlerin elinde hep tebessüm olsun yüzünde gerçek gözünde west west gönlümde,düsünceme bak yolu kalbimde hissettim rest çektim kötü olana kastettigim yanlis yola sapana hak yiyen canavarlara dönüsüm olmayacak,ölürüm ben hiphop ugruna rap yaptigim için tesekkür ederim yaradana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder