21 Ocak 2013 Pazartesi

Aptal Filozof - Major Es


Yeah!
kastir!
2010 Major ES!

sen rapimle metamorfoz geçir degisir aniden akil formun
akabinde sendelersin kalmaz altinda donun
fos çikmis damgali ve agzindan düsmüs
kirki çikmis katrelerle aha bu aptal filozofun

istiyorsan akrobasi olacaksin akrobat
senin gibi otun yeri sudan ve çat
alibabanin çiftliginde neler var bilsen
tavuklarla da dans edersin lakin ilk kapiyi kapat

amortiyle geçim kur banyo suyun amonyak
analiz yaparlar rape restçiler bir manyak
müzigin asma katinda beatlerimle bulusurken
astarinla konustum dedim bu tam salak

arkasindan üzüldüm kostum yolunu kestim
kaç gecedir yalnizim karanlikla sevistim
günes yirtarken ufku oluklarda biriktim
ya aslina bakarsan ben döndügüne sevindim

nakarat x2:

pürüzlü yüzle ihtisam olmaz
her gün ihtirastan kaçmam lazim
belki de sonuma gelirim rast!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder